vrijdag 18 november 2011

Tosti met Goeie Geit

Ik ben een groot voorstander van het maatschappelijk juiste en het aangename verenigen. Helemaal wanneer ik mag eten voor het goede doel. Werken aan de innerlijke mens en aan de mensheid is geen slecht plan.

Zo kwam ik bij mijn kaasboer de Goeie geit tegen. Nou ben ik gek op geitenkaas en hij stond midden voor mijn neus op de toonbank alsof ie daar expres was gaan liggen, zodat ik hem wel moest proeven.

"Goh kaasboer, mag ik deze eens proeven." En gelijk wist ik al dat er een stukje van mee naar huis zou gaan. Als de kaas niet lekker zou zijn, dan kan ie altijd nog door de sla, het blijft tenslotte geitenkaas.

Hij is echt heel lekker! Bij deze roep ik kaas en geitenkaas liefhebbers op om deze kaas te kopen. Lekkere kaas, goed voor de liefhebber en voor het goede doel. En als je het niet voor het goede doel doet, doe het dan voor de smaak.

Kijk op http://goeiegeit.nl/ voor verkoop adressen en voor het project.

Maar ook nog even een recept.

Wat hebben we nodig voor 1 tosti?

Link2 boterhammen naar keuze. Hierboven heb ik turks brood gebruikt, vaak gebruik ik gewoon volkoren brood.
1 grote plak geitenkaas (goeie geit)
2 el pesto
1/2 tomaat in dunne plakken

Besmeer een van de boterhammen met pesto. Leg hier bovenop de geitenkaas. Leg hierop de tomaat. Doe de tosti in een tosti ijzer of in de grill of in een grillpan of in de oven.

Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten